Szukasz nowych narzędzi marketingowych i sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta? Potrzebujesz wyróżnić się i zbudować odpowiedni przekaz w procesie sprzedażowym? Chcesz zaprezentować swój produkt w sposób absolutnie unikatowy i jakościowy? A może szukasz rozwiązania, które w Twoim biurze lub showroom'ie będzie prezentować logo Twojej firmy/marki, budując przy tym dla niej skojarzenia z innowacyjnością i kreatywnością?

Mamy dla Ciebie rozwiązanie gwarantujące atrakcyjny efekt i uwagę zaintrygowanych odbiorców. Ekspozytory, które emanują jakością i unikatowością, wynosząc prezentację produktów i artefaktów na niespotykany dotąd poziom.

W jaki sposób? To proste, wyłączając grawitację.

Szukasz nowych narzędzi marketingowych i sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta? Potrzebujesz wyróżnić się i zbudować odpowiedni przekaz w procesie sprzedażowym? Chcesz zaprezentować swój produkt w sposób absolutnie unikatowy i jakościowy? A może szukasz rozwiązania, które w Twoim biurze lub showroom'ie będzie prezentować logo Twojej firmy/marki, budując przy tym dla niej skojarzenia z innowacyjnością i kreatywnością?

Mamy dla Ciebie rozwiązanie gwarantujące atrakcyjny efekt i uwagę zaintrygowanych odbiorców. Ekspozytory, które emanują jakością i unikatowością, wynosząc prezentację produktów i artefaktów na niespotykany dotąd poziom.

W jaki sposób? To proste, wyłączając grawitację.

MAKSYMALIZUJ UWAGĘ

Zasadniczym celem prezentacji produktu i reklamy jest maksymalizacja uwagi wśród odbiorców, utrzymanie jej jak najdłużej, pobudzenie percepcji, uczenia się i myślenia poprzez kreatywność i pomysłowość.

Ekspozytory FlyVision ukazują obiekty lewitujące w przestrzeni. Stanowi to swego rodzaju wyzwanie intelektualne dla odbiorców, przyciąga ich uwagę, pobudza do myślenia i poszukiwania rozwiązań. Rezultatem jest głęboki i trwały ślad pamięciowy, wywołujący pozytywne skojarzenia z eksponowanym przedmiotem.

Dlatego rozwiązania te doskonale sprawdzają się jako narzędzia budowania ekskluzywnego wizerunku, prezentacji produktów i eksponatów muzealnych, reklamy oraz nietuzinkowe elementy wyposażenia wnętrz.

ODBLOKUJ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ

Systemy Flyvision wykorzystują chronioną patentem technologię opartą na zjawisku iluzji optycznej. Mogą prezentować większość obiektów i – z kilkoma wyjątkami – obiekty te nie wymagają żadnych modyfikacji. Formę, kolor, materiał i rozmiar obudowy ekspozytora można personalizować.  Istnieje możliwość prezentacji kilku obiektów jednocześnie, jednak „mniej znaczy więcej” i minimalizm w tym zakresie może dać lepszy efekt. Jedynym wymogiem wstępnym dla systemów Flyvision jest konieczność zapewnienia zasilania elektrycznego (lub akumulatora) potrzebnego wyłącznie do oświetlenia „unoszącego się” obiektu. Ekspozytory nie wymagają konserwacji ani serwisu, a ewentualne zmiany (np. wymiana produktu) mogą zostać wykonane w krótkim czasie.

PODSTAWOWE TYPY EKSPOZYTORÓW

Uwaga! Poniższe podstawowe typy ekspozytorów stanowią jedynie punkt odniesienia. Możliwy do wyprodukowania typ ekspozytora zostanie określony w naszej wycenie ofertowej, po uwzględnieniu parametrów obiektu planowanego do prezentacji.

QUANTUM

Ekspozytor jednostronny ze szkłem tylko od strony frontowej. Możliwość oświetlenia z 4 stron od wewnątrz i ścianki tylnej. Ekspozytor tego typu zapewnia największą wydajność technologiczną. Po spełnieniu określonych warunków, możliwa jest również wymiana prezentowanych obiektów przez naszych klientów.

JANUS

Ekspozytor ze szkłem z 2 stron, albo przeciwległych, przezroczystych z przeciwnych stron, albo obok siebie, co sprawia, że obiekt jest widoczny z szerszego kąta. Rozwiązanie idealne do zewnętrznych witryn sklepowych i montażu na ścianie.

HELIOS

Ekspozytor przeszklony ze wszystkich 4 stron (z wyjątkiem dolnej i górnej), co umożliwia oglądanie „lewitującego” obiektu pod kątem pełnym 360°. Polecany do dużych przestrzeni wystawienniczych i użytkowych, w centralnej lokalizacji itp. ze względu na swoje wymagania. Zakres możliwych do zaprezentowania obiektów jest w tym przypadku ograniczony.

UNICA

Ekspozytory z całkowicie indywidualnym wykończeniem, umożliwiające prezentację obiektów dowolnej wielkości i w dowolnym środowisku. Rozwiązanie dla najbardziej wymagających projektów.

BIBOX (pudełko w pudełku)

Unikalna półka „lewitująca” wewnątrz ekspozytora pozwala na łatwą wymianę przedmiotów o podobnych cechach. Rozwiązanie polecane, gdy wymagana jest możliwość częstej wymiany prezentowanych obiektów (w salonach sprzedaży, wystawach, kampaniach marketingowych itp.).

TOTEM

Większość naszych ekspozytorów dostępna jest w wersji wolnostojącej typu "totem". Rozwiązanie to zapewnia optymalną wysokość oglądania prezentowanego obiektu, zapewniając doskonałe wrażenia wizualne.

PERSONALIZACJA DODATKOWYCH FUNKCJI

Każdy ekspozytor FlyVision można spersonalizować poprzez dodanie logo i sloganu klienta, kody QR lub takich elementów jak np. drzwi, zamki, półki itp. W celu oświetlenia „lewitującego” obiektu można wykorzystać wewnętrzne diody LED lub lampy punktowe z opcjonalnym ściemniaczem, wyłącznikiem czasowym i zdalnym sterowaniem. Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić doświadczenie odbiorcy można wykorzystać wyświetlacz LCD z tyłu lub monitor transparentny montowany od frontu ekspozytora, co umożliwi prezentację informacji poszerzonej, materiałów wideo, reklam itp.

Wycena ekspozytora zawsze jest kwestią indywidualną i zależy od materiału, rozmiaru, wykończenia i ilości. Po zakończeniu prac projektowych, produkcja każdorazowo odbywa się w zakładzie produkcyjnym niedaleko Budapesztu na Węgrzech. Gotowe ekspozytory, przed wysłaniem do klienta, dokumentowane są zdjęciami.

GALERIA ZDJĘĆ

WIDEO

OD PROJEKTU DO DOSTAWY

PYTANIA I ODPOWIEDZI

CO WARTO WIEDZIEĆ O PRODUKTACH FLYVISION
Produkty Flyvision Ltd. to indywidualnie zaprojektowane ekspozytory, personalizowane dla każdego przypadku, które unoszą w powietrzu prawdziwe obiekty. Typ ekspozytora i doświadczenie odbiorcy w każdym przypadku określane są na podstawie cech i charakterystyki prezentowanego obiektu. Na etapie projektowania uwzględniamy praktyczne z perspektywy klienta aspekty, takie jak konieczność częstego przenoszenia ekspozytora czy możliwość wymiany prezentowanych w nim obiektów. W przypadku ekspozytorów typu HELIOS, asortyment obiektów możliwych do prezentacji, jest limitowany. Różnorodność typów ekspozytorów i dostępnych akcesoriów oferuje nieskończoną liczbę spersonalizowanych wariantów.
PLANOWANIE – WYCENA
Usługa związana ze wstępnym planowaniem i wyceną jest bezpłatna. Po otrzymaniu od klienta wszystkich danych i informacji na temat konkretnego obiektu (obiektów) przeznaczonych do prezentacji, będziemy możliwość wykonania indywidualnej wizualizacji i wyceny. Potrzebujemy od klienta danych opisowych i 2-3 zdjęcia lub film pokazujące obiekt z różnych perspektyw. Przeznaczony do prezentacji obiekt można też wysłać do producenta, co jest optymalnym scenariuszem. Projekt i wycena ekspozytorów z technologią Flyvision jest standardowo realizowana w ciągu 3-5 dni roboczych. Nie posiadamy standardowego katalogu ani cennika.

PRODUKCJA – REALIZACJA
Po zaakceptowaniu oferty, zakontraktowaniu i otrzymaniu od klienta obiektu, faza produkcji trwa zwykle 6-8 tygodni (nie dotyczy zamówień seryjnych). Ekspozytory Flyvision można wyprodukować w dowolnym rozmiarze, ale optymalny z punktu widzenia kosztów i wagi rozmiar ekspozytorów waha się od 20x20x20 cm do 60x60x60 cm. Obudowa ekspozytora może być wykonana z metalu, drewna, kamienia, z oświetleniem lub bez, z niestandardowym tłem lub innymi dodatkami w zależności od potrzeb. Standardowa tolerancja stosowana podczas produkcji wynosi: +/- 5mm (z wyłączeniem połączeń wewnętrznych: 0,5mm). Certyfikat dla ekspozytorów Flyvision gwarantuje zgodność z przepisami jednolitego rynku Unii Europejskiej.
Jak działają ekspozytory Flyvision?

Ekspozytory Flyvision działają w oparciu o unikalną, autorską, chronioną patentem technologię wykorzystującą zjawisko iluzji, niestosowaną dotychczas nigdzie indziej.

 

Czy prezentowane obiekty można samodzielnie wymienić?

W zależności od zastosowanych rozwiązań, elementy można szybko i łatwo wymienić.

 

Jakiego typu obiekty można prezentować w ekspozytorach Flyvision?

Dzięki zróżnicowanej ofercie, w ekspozytorach Flyvision można prezentować praktycznie każdy obiekt. Poza indywidualnymi przypadkami obiekty te nie wymagają żadnych modyfikacji.

 

Czy mogę wybrać rodzaj ekspozytora?

Rodzaj ekspozytora zależy głównie od parametrów prezentowanego obiektu. Na podstawie informacji podanych przez klienta proponujemy rodzaj ekspozytora najlepiej dopasowany do danego zadania.

 

Jak długo trwa produkcja?

Po zaakceptowaniu oferty, zakontraktowaniu i otrzymaniu prezentowanego obiektu faza produkcji trwa zwykle 6-8 tygodni (nie dotyczy zamówień seryjnych).

 

Z jakiego materiału wykonany jest ekspozytor?

Obudowa ekspozytora może być wykonana z metalu, drewna, kamienia, z oświetleniem lub bez, z niestandardowym tłem lub innymi dodatkami w zależności od potrzeb.

 

Czy mogę otrzymać katalog produktowy lub cennik?

Różnorodność typów ekspozytorów i dostępnych akcesoriów oferuje nieskończoną liczbę spersonalizowanych wariantów. Ceny jednostronnych ekspozytorów o wymiarach 20x20x20 cm zaczynają się od kilku tysięcy / 10 000 PLN netto. Ceny największych wielostronnych ekspozytorów oscylują w granicach 100 000 – 200 000 PLN netto. Nie posługujemy się standardowym katalogiem ani cennikiem i każdy ekspozytor wyceniamy indywidualnie. Zachęcamy do kontaktu.

 

Gdzie mogę zamówić rozwiązania Flyvision?

Ekspozytory Flyvision można zamówić kontaktując się z firmą Imerton Sp. z o.o. (www.imerton.pl), wyłącznym dystrybutorem Flyvision w Polsce.

 

Jak odbywa się produkcja?

Miejscem realizacji zamówienia i produkcji ekspozytorów jest siedziba Flyvision Ltd. (dostawa EX WORK). Oczywiście jesteśmy do dyspozycji klientów w zakresie organizacji dostawy.

 

W jakim opakowaniu otrzymam gotowy ekspozytor?

Wyprodukowane przez Flyvision ekspozytory, zgodnie z ustaleniami z klientami, wysyłamy w ekonomicznych drewnianych lub kartonowych pudełkach wysyłkowych lub w wysokiej jakości pudełkach wysyłkowych łatwych do przenoszenia.